در مسابقات شنای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی؛
مهدی انصاری از میانه، با سه نشان برنز در رشته شنا، در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۹۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پنجمین روز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 2017 باکو، نمایندگان شنای ایران در سه ماده انفرادی 50 متر پروانه، 100 متر آزاد و چهار درصد متر مختلط تیمی با حریفان خود به رقابت پرداختند و طی آن «مهدی انصاریم شناگر کشورمان از شهر میانه با کسب دو نشان برنز، در مجموع با 3 مدال برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

انصاری که پیش از این در ترکیب تیم 4 در 100 متر آزاد مردان کشورمان موفق به کسب نشان برنز شده بود، روز گذشته در دو رشته دیگر به آب زده و دو نشان برنز دیگر را از آنِ خود کرد تا به عبارتی در دشت این مدال هت‌تریک کند.

این شناگر برتر کشورمان، ابتدا در ماده 50 متر پروانه با ثبت زمان 24:97 در رتبه پنجم ایستاد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

سپس در مرحله نیمه نهایی نیز با حد نصاب 24:71 پنجم شد و جواز حضور در دور نهایی را کسب کرد و در مرحله نهایی، درخشش قابل ملاحظه‌ای داشت و با حد نصاب 24:32 (24 ثانیه و 32 صدم ثانیه) بهترین زمان خود را ثبت کرده و به مدال برنز رسید.

شناگر میانه‌ای همچنین در ماده 4 در 100 متر مختلط تیمی مردان در ترکیب تیم کشورمان با ثبت زمان 3:48:27 بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

ورزشکاران جمال چاوشی‌فر، آریا نسیمی‌شاد و سینا غلامپور دیگر اعضای تیم 4 در 100 متر مختلط تیمی ایران را تشکیل می‌دادند.

چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی 12 الی 22 می (22 اردیبهشت الی اول خرداد ماه 1396) در باکو آذربایجان برگزار می‌شود و تیم کشورمان در پایان روز پنجم این رقابت‌ها با مجموع 54 مدال شامل 14 نشان طلا، 17 نقره و 23 برنز پس از کشورهای ترکیه و آذربایجان در جایگاه سوم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

مهدی انصاری شناگر تیم ملی، نخستین مدال‌آور آذربایجان‌شرقی در این رقابت‌ها بود.

ارسال نظرات