خبرهای داغ:
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تأکید کرد

ضرورت ايجاد پاركينگ براي تمام كاربري‌ها

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با تاکید بر ايجاد پاركينگ براي تمام كاربري‌ها گفت: وجود پاركينگ در شهر يكي از مهمترين دغدغه‌هاي شهروندان است.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۹۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
محمدحسین مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزری بسیج در همدان با اشاره به تشکیل ششمين جلسه كميته فني کمیسیون طرح تفصیلی شهر همدان بیان کرد: در این جلسه پرونده های موردی شهر همدان كه به دبير خانه كميسيون ماده پنج ارجاع شده مطرح شد و مورد بازديد اعضای كميته كارشناسي قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اين راستا برای ساماندهي مشاغل مزاحم در محور همدانملاير همچنين تامين دسترسي مناسب شهروندان به خدمات مورد نظر از سايت پيشنهادي بازار سنگ و آهن واقع در جاده ملاير، حد فاصل اراضي باغ بهشت و جاده ملاير ( آزاد شهر) همدان بازديد و تصميماتي در اين راستا اخذ شد.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با تاکید بر ايجاد پاركينگ براي تمام كاربري‌ها عنوان کرد: وجود پاركينگ در شهر يكي از مهمترين دغدغه‌هاي شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: با افزايش كمي پاركينگ هاي طبقاتي و متناسب شدن تعداد پاركينگ‌ها با واحد هاي تجاري و مسكوني مي‌توان تا حدودي مشكلات مرتبط با كمبود پاركينگ در شهر همدان را بر طرف کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات