سرهنگ امامی فرمانده سپاه شهرستان اشکذر با تاکید بر ضرورت تبیین گفتمان انقلاب و رهبری به نسل جوان گفت: ترس دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار ولایت فقیه و پشتیبانی ملت از اصل ولایت است.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۱۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر با تبیین گفتمان ولایت فقیه در گفتوکو با خبرنگار این واحد گفت: تمام ترس دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار ولایت فقیه و پشتیبانی ملت از اصل ولایت است.

سرهنگ امامیبر ضرورت تبیین ولایت فقیه افزود: مردم علاوه بر ابراز محبت و تبعیت از ولایت فقیه ، باید نسبت به فرمایشات ایشان حساس باشند و با تبیین گفتمان انقلاب و رهبری منظومه فکری امام (ره) تبین و برای نسل جدید بازگو شود.

وی عنوان کرد: ایمان مهمترین عامل دستیابی انسان به قدرت تشخیص حق از باطل و درست از نادرست می‌باشد به همین دلیل نیز بصیرت یکی از صفات ارزشمند و ستوده در هر مسلمان است.

امامی بیان کرد: وقتی بصیرت و دانائی همراه با باور و ایمان شود حرکت و هدایت انسان را به دنبال دارد موضوعی که نیاز به یک باور قلبی داشته و صرفا با سخنرانی، و تبلیغات در افراد ایجاد نمی‌شود.

وی تصریح کرد: انسان بصیر فردی است که چشم دلش به نورالهی روشن شده و از عبرت‌های و سرگذشت انسانها پند می‌گیرد موضوعی که در قرآن و روایات نیز به آن اشاره شده است.

ارسال نظرات