فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

خدمتگزاری به مردم؛وظیفه رئیس جمهور منتخب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با حضور در مدرسه ریحانه دهنو از زحمات مدیر و معاون پرورشی این مدرسه تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۱۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سرهنگ زارع کمالی در این جلسه گفت:وظیفه رئیس جمهور منتخب مردم خدمتگذاری به مردم است.به حول و قوه الهی رئیس جمهور منتخب مردم با تکیه بر تواناییها و استعدادهای داخل باید در جهت تقویت اقتصاد مقاومتی تلاش نماید و با کار و تلاش شبانه روزی در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور گام بردارد .

 وی در ادامه افزود: و بنا به سفارش مقام معظم رهبری نگاهش هم به بیرون از کشور نباشد قرار نیست آمریکا برای مشکلات ما دلسوزی نماید و مشکلات کشور ما برایش مهم باشد آمریکا به دنبال سنگ اندازی است.

زارع کمالی خاطر نشان کرد: همین رئیس جمهور فعلی آمریکا،قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفته بود که کاری به خاورمیانه ندارد و اقدام به آباد نمودن آمریکا می کند و همین صحبت هم باعث شد تا رأی بیاورد ولی الان شاهد هستیم که در عربستان حضور پیدا می کند و با سران این کشور جلسه می گذارد و برعلیه ایران و کشورهای منطقه برنامه ریزی می نماید تا امنیت خاورمیانه را به چالش بکشاند.

در پایان از طرف فرماندهی ناحیه هدیه ای به معاون پرورشی و مدیر این مدرسه اهدا گردید.


ارسال نظرات
آخرین اخبار