فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع):

هرجا مدیران ما نگاهشان به آنسوی مرزها بوده درجا زده و منحرف شده ایم

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به وجود منابع غنی و نیروی انسانی جوان و کارآمد در کشور، اذعان کرد که کشور دارای ضعف مدیریت است.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۸۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در همایش تجلیل از بسیجیان جهادگر گفت: سال گذشته که سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بود با عدم همراهی بخشهای دولتی مواجه بودیم در حالیکه باید تمام ظرفیتهای خود را برای بکارگیری گروه های جهادی بکار می گرفتند.

نصیری افزود: علاوه بر نبود امکانات، نبود تفکر در بدنه سیستم اجرایی کار را برای گروههایی که مخلصانه، بدون هیچ منتی و بصورت جهادی برای محرومیت زدایی فعالیت می کنند، دچار مشکل می کند.

وی با اشاره به ساماندهی روستای قلعه سیمون گفت: اگر یک سری موانع ایجاد نمی شد خانه های قلعه سیمون را دو ماه زودتر می توانستیم به روستائیان تحویل بدهیم و شیرینی کار را مضاعف بکنیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: نیروهای جهادگر بابت تعهدات سازمانی در عرصه سازندگی حضور ندارند بلکه احساس تکلیف کرده و برای لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب نسبت به رفع محرومیت اقدام می کنند.

نصیری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال ۱۳۹۶ مبنی بر اهمیت اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: اگر مسائل اقتصادی رفع نشود هیچ یک از مشکلات کشور حل نمی شود، چنانکه دشمن سعی دارد نظام جمهوری اسلامی را در عرصه اقتصادی ناکارآمد جلوه بدهد.

وی با اشاره به جمعیت جوان ۳۵ میلیونی در کشور اظهار داشت: کشور ما دومین صادر کننده نفت و اولین صادر کننده گاز است و همچنین تنوع زیادی در حوزه منابع معدنی داریم ولی در کنار اینها ضعف هایی نیز داریم، ضعف ما در مدیریت اجرایی است، ما امروز در کشورمان مدیریت جهادی و انقلابی نداریم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) ادامه داد: هرجا که مدیریت جهادی داشتیم به خوبی پیش رفته ایم ولی هرجا مدیران ما انقلابی نبوده اند و فقط نگاهشان به آنسوی مرزها بوده است، درجا زده و منحرف شده ایم.

نصیری تصریح کرد: قبل از انقلاب با کشورهای خارجی بسیار هم روابط خوبی داشتیم و لذا این روابط برای ما کسب افتخار نیست بلکه امروز مستقل شده و از وابستگی و ذلت رها شده ایم. پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بخاطر حرکت جهادی و تفکر انقلابی بوده است.

وی ادامه داد: اگر امروز بخواهیم نظام یک حرکت جهادی در حوزه انقلاب تجربه بکند نیاز به مدیریت جهادی داریم در سال ۹۶ هم که سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده، کار زیادی پیش رو داریم و لذا در قالب قرارگاه محرومیت زدایی مناطق آسیب دیده استان تهران را شناسایی کرده و اقدامات جهاد سازندگی را آغاز کرده ایم.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات