آموزش و پرورش با توجه به مشکلاتی که دارد توانمندی‌هایی هم دارد باید دانش‌آموزی که متعلق به نظام است به درستی در همه جوانب تربیت شود.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۹۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین محمدرضایی در آئین تجلیل از فعالان اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزان مازندران که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جلسات با موضوع راهیان‌نور به لحاظ نیاز جامعه برای ما موثر است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات 29 اردیبهشت حماسه‌ای بود که در نوع خود کم‌نظیر است، افزود: در سایه پیروی از منویات رهبری مردم نه بزرگ به دشمن گفتند و در حماسه سیاسی انتخابات مشارکت کردند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران، اضافه کرد: دشمن از اینکه مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور فعال دارند هراس دارد.  

این مسؤول حضور مردم در انتخابات را عاملی برای تسلیم شدن آمریکایی‌ها در مقابل عظمت جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر حضور مردمی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نبود دشمنان بساط انقلاب را جمع می‌کردند.

محمدرضایی صدور پیام انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان را باعث نگرانی دشمن دانست و ادامه داد: دشمن برای خارج کردن مردم از میدان همبستگی و وحدت از بین بردن فرهنگ دفاع مقدس می‌داند لازم است به عنوان یک فرد مسلمان، ایرانی و مومن فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه برای قرار گرفتن در مسیر عزت باید اردوی راهیان‌نور تقویت شود، خاطرنشان کرد: به نقل از مقام معظم رهبری اردوی راهیان‌نور ابزار و فناوری فرهنگی برای جامعه است این فرهنگ باید در اختیار جوانان قرار گیرد تا انقلابی فکر و رفتار کنند.

  جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه تلاش دشمن برای دین و معنویت‌زدایی در کشور است، گفت: جامعه ما به معنویت نیاز دارد و این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است و جامعه باید از بعد ایمانی و معنویت تقویت شود.

این مسؤول بیان کرد: در دوران دفاع مقدس جمهوری اسلامی به واسطه ایمان و معنویت به پیروزی رسید.

محمدرضایی با تاکید بر اینکه دشمن برای دین‌زدایی سعی در رونق بی‌غیرینی در جامعه دارد، افزود: تفکر بسیجی سبب شد تا در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و تاکنون از انقلاب نیز دفاع کنیم.

وی در مقابل گله معاون فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اینکه مهدی فیض در سخنرانی خود اعلام کرد برخی راویان که از سوی سپاه کربلا معرفی می‌شوند جناح‌بندی سیاسی دارند  خون شهدا سرمایه ملی است و باید حفظ شود، پاسخ داد: این فضا برای تجلیل است ای کاش برخی از موارد در این مجلس بازگو نمی‌شد و زیبنده این فضا نبود.

  جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه اردوی راهیان‌نور فرصتی برای همه تا در کنار هم قرار گیرند، گفت: آموزش و پرورش با توجه به مشکلاتی که دارد توانمندی‌هایی هم دارد باید دانش‌آموزی که متعلق به نظام است به درستی در همه جوانب تربیت شود.

این مسؤول اظهار کرد: ما می‌خواهیم به عنوان عنصر فرهنگی کمک کنیم تا فضایی منجلابی که دشمن برای جوانان درست کرده است از بین رود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها