مصطفی برزگر
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام گفت: دستگاه قضایی آمادگی دارد گزارش های مستند مردم و نامزدها را در خصوص هرگونه تخلف احتمالی مربوط به انتخابات خارج از نوبت رسیدگی کند و در صورت اثبات با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
کد خبر: ۸۸۶۲۶۵۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، یدالله کسایی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، اظهار کرد: دستگاه های عضو ستاد انتخابات از عوامل اجرای تا نظارتی و دستگاه های انتظامی و قضایی با هماهنگی کامل فرآیند انتخابات را زیر نظر داشتند و با تلاش های صورت گرفته کوچکترین مشکل امنیتی در این استان ایجاد نشد.
وی افزود: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با کمال آرامش و امنیت در این استان برگزار شد.
کسایی در خصوص دستگیری افرادی به جرم تخلف انتخاباتی تاکید کرد: دستگیری نداشتیم ولی تعدادی از افرادی که در روز رای گیری در کنار شعب مشغول تبلیغ به نفع نامزد مورد نظرشان بودند از سوی پلیس برای ساعتی تحت نظر قرار گرفته و سپس آزاد شدند.
کسایی اظهار کرد: گزارشی مستندی در روز رای گیری مبنی بر خرید و فروش رای در مناطق مختلف این استان نداشتیم و روند کار به خوبی انجام گرفت.
وی اضافه کرد: فرهنگ انتخاباتی در میان مردم این استان ارتقا یافته و سال به سال برگزاری انتخابات در شهرهای این استان بهبود می یابد و امیدواریم منتخبان ملت بتوانند در جهت پاسخگویی به نیازهای موکلان خود حرکت کنند.
کسایی ایجاد شور و شوق انتخاباتی در میان گروه های مختلف مردم به منظور حضور حداکثری در پای صندوق های رای را مهم ترین اولویت مسئولان برشمرد و گفت: مشارکت بیش از 77 درصدی مردم پاسخی روشنی به این خواسته رهبر معظم انقلاب و مسئولان در مشارکت حداکثری در انتخابات بود.
به گزارش ایرنا، میزان مشارکت مردم این استان ایلام در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت 77 و 37 صدم درصد بود و 341 هزار نفر از مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کردند.

ارسال نظرات