خبرهای داغ:
باتلاش های صدا و سیمای مرکز قزوین صورت گرفت:
شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین در 29 اردیبهشت بیش از هزار و 900 دقیقه برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی پخش کردند.
کد خبر: ۸۸۶۲۷۱۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین از ابتدای روز انتخابات بیش از هزار و 900 دقیقه برنامه زنده ی رادیویی و تلویزیونی از شبکه های استانی سیما و صدا  پخش شد.

وی افزود: در روز 29 اردیبهشت گروه های خبری و برنامه ساز این مرکز در 14 نقطه استان مستقر شدند و بیش از 959 دقیقه ارتباط زنده ی تلویزیونی و رادیویی با شبکه های ملی و استانی برقرار نمودند تا حماسه ای که مردم غیور استان در انتخابات خلق کردند را به شایستگی منعکس نمایند.

معصومی فر بیان کرد: علاوه بر ارتباطهای تلویزیونی و رادیویی ، بیش از 620 دقیقه ویژه برنامه انتخاباتی تهیه و پخش شد و همچنین واحد پخش سیما نیز 50 دقیقه نماهنگ، کلام رهبری، تصاویر گرافیکی و 1500 مورد زیر نویس با موضوع انتخابات را تقدیم نگاههای صمیمی مخاطبان نمودند.

معصومی فر با اشاره به عملکرد خبر مرکز قزوین در روز انتخابات افزود: علاوه بر پخش 11 بخش خبری در رادیو و تلویزیون،  283 دقیقه خبر، گزارش خبری و  ارتباط زنده با شبکه های سراسری و استانی را برقرار و حماسه ی ملی 29 اردیبهشت را در این شبکه ها منعکس کرد ، همچنین 75 عنوان خبر و تصاویر خبری هم در کانال تلگرام و سایت خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین بارگذاری نمود.

وی عملکرد رادیو نما و وب سایت صداوسیمای مرکز قزوین را هم تشریح کرد و گفت: نمایش 120 قطعه تصویر و لوگو در رادیو نما، بارگذاری 18 عنوان تولیدات ویژه، 24 عنوان خبر و 8 عنوان گزارش تصویری و همچنین 24 عنوان تولید محتوا از مهمترین اقدامات مرکز قزوین در بخش رادیو نما و وب سایت در روز انتخابات بوده است.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها