خبرهای داغ:
به منظور پشتيباني محتوايي برنامه‌هاي رسانه ملي
كتاب ليلة القدر سي و چهارم نظام اسلامي به همت اداره‌كل پژوهش‌هاي اسلامي رسانه منتشر شد.
کد خبر: ۸۸۶۲۷۵۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
كتاب ليلة القدر سي و چهارم نظام اسلامي به چاپ رسيد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کتاب لیله القدر سی و چهارم نظام اسلامی از 6 فصل اصلی تشکیل شده که انتخابات از منظر اسلام، انتخابات و رسانه، نگاهی به انتخابات از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، کارشناسان، پیام‌های کوتاه و کتاب‌شناسی فصول آن را تشکیل می‌دهد.

در مقدمه این اثر می خوانیم: «حضور پرشکوه مردم در انتخابات سبب مشارکت آنها در تعیین سرنوشت خودشان می‌شود چرا که انتخابات اساس اجتماعی قدرت سیاسی است و هر یک از افراد در انتخابات افکار خود را در فرآیند سیاسی کشور دخالت می‌دهند.

انتخابات از جمله رویدادهای فرهنگی و اجتماعی است که مردم با مشارکت در آن به نتایج سیاسی دست پیدا می‌کنند و رسانه در همسو کردن گروه‌ها مؤثر است و در کنترل و هدایت انتخابات ایفای نقش می‌کند.

کاندیداها برای ارائه برنامه‌های خود در تلویزیون حضور پیدا می‌کنند تا مردم بتوانند انتخاب آگاهانه داشته باشند و به صورت هدفمند به انتخاب بپردازند.»

کتاب لیلة القدر سی و چهارم نظام اسلامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری به همت اداره‌کل پژوهش‌های اسلامی رسانه به منظور ارائه محتوای برنامه رسانه ملی تولید شده است تا رسانه تلویزیون بتواند به طور مؤثر در ایام انتخابات اطلاع‌رسانی داشته باشد.

ارسال نظرات