عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: رانندگان تاکسی موظف هستند در تابستان ها کولر و در زمستان ها بخاری را روشن کنند و بابت آن هم حق دریافت هیچ گونه کرایه اضافی را ندارند.
کد خبر: ۸۸۶۲۷۹۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

رانندگان تاکسی بدون دریافت کرایه اضافی موظف به روشن کردن کولر هستند/ برخورد کمیته انضباطی با رانندگان متخلفابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با دریافت کرایه اضافی برخی رانندگان تاکسی از مسافران بابت روشن کردن کولر اظهار داشت: دریافت کرایه اضافی بابت روشن کردن کولر تخلف است.

وی با بیان این مطلب افزود: رانندگان تاکسی هایی که خودروی آنها مشکل فنی ندارد باید کولر ماشین خود را برای مسافران روشن کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: رانندگان تاکسی موظف هستند در تابستان ها کولر و در زمستان ها بخاری را روشن کنند و بابت آن هم حق دریافت هیچ گونه کرایه اضافی را ندارند.

قناعتی یادآور شد: مسافران در صورت تقاضا و اخذ کرایه بیشتر رانندگان تاکسی بابت روشن کردن کولر می توانند با شماره 1888 تماس گرفته و شماره خوردو تاکسی متخلف را گزارش دهند تا در کمیته انضباطی با رانندگان تاکسی متخلف برخورد شود.


ارسال نظرات