خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

عشق به رهبر و نظام علت اصلی حضور مردم در انتخابات است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اذعان کرد: عشق به رهبر و نظام جمهوری اسلامیعلت اصلی حضور مردم در انتخابات است که سبب ناامیدی دشمنان از فروپاشی نظام جمهوری اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۲۸۰۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون حماسه پرشور 29 اردیبهشت و پیروز اصلی انتخابات اظهار کرد: در حقیقت برنده و پیروز واقعی در حماسه 29 اردیبهشت خود مردم هستند که با وجود تهدیدات دشمن پر شور در خلق این حماسه نقش‌آفرینی کردند.

وی حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت را حضوری داوطلبانه عنوان کرد و گفت: مردم خودشان داوطلبانه در این حماسه شرکت کردند هرچند تاکیدات و توصیه‌های مقام معظم رهبری و دیگر دلسوزان نظام نیز در این حضور بی‌تاثیر نبوده است.

این مسئول عشق به رهبر و نظام جمهوری اسلامی را علت اصلی حضور مردم دانست و تشریح کرد: بازنده این انتخابات دشمنان نظام و انقلاب هستند که از هر طریقی سعی در فروپاشی این نظام و ایجاد شکاف میان مردم و رهبری را دارند.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین با اشاره به انتظارات مردم از رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید مطالبات مردم را در راس برنامه‌های اجرایی خود قرار داده و اقداماتی عملی در راستای محرومیت‌زدایی در کشور را به مرحله اجرا درآورد.

حجت‌الاسلام مصطفایی در خاتمه خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید از تجارب گذشته استفاده کند و نواقص و کاستی‌های گذشته را برطرف نماید.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها