29 مرکز قرآنی شامل مؤسسات و خانه‌های قرآنی در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی وجود دارد و اطلاعات مؤسسات قرآنی تهیه، تنظیم و به استان ارسال شد.
کد خبر: ۸۸۶۲۸۶۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام غلامحسین ذاکری‌خطیر  در جلسه طرح و برنامه قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گفت: اطلاعات مختلف مراکز قرآنی بر طبق فرم‌های اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران تنظیم و ارسال شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به برخی از شاخص‌های مورد نظر در فرم‌های ظرفیت‌سنجی اشاره کرد و افزود: تکمیل فرم‌های ظرفیت‌سنجی مؤسسات قرآنی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در راستای به‌روز‌رسانی بانک اطلاعات مؤسسات قرآنی برای برنامه‌ریزی‌های مختلف اجرایی شد.

وی از وجود 9 مؤسسه قرآنی در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد و با بیان اینکه علاوه بر اطلاعات مؤسسات قرآنی، اطلاعات خانه‌های قرآن شهری و روستایی نیز مدّون است، خاطر‌نشان کرد: 29 مرکز قرآنی شامل مؤسسات و خانه‌های قرآنی در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی وجود دارد و اطلاعات مؤسسات قرآنی تهیه، تنظیم و به استان ارسال شد.

ذاکری‌خطیر به برخی از شاخص‌های مورد نظر در فرم‌های ظرفیت‌سنجی مؤسسات قرآنی اشاره کرد و گفت: مشخصات ثبتی، مدیران و مربیان، مهمترین برنامه‌های انجام‌شده، مشکلات و موانع فعالیت‌ها، راهکار‌های پیشنهادی، تجهیزات و وسائل و مشخصات اداری مؤسسات قرآنی بخشی از شاخص‌های موجود در فرم‌های ظرفیت‌سنجی مؤسسات قرآنی بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها