در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت گرفت؛
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از اهدای 600 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۲۸۷۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، رباب عزیزخانی با بیان اینکه این کتابها در حوزه کودک و نوجوان هستند، اظهار داشت: این کتابها در 60 عنوان و با تمرکز روی حوزه کودک و نوجوان، توسط یکی از نهادهای خیّر از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خریداری شده و در اختیار واحد تأمین منابع اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل قرار گرفته است.

عزیزخانی افزود: کتابهای مذکور جزو جدیدترین کتابهای موجود در بازار نشر کتاب بوده و با مشاروه کارشناسان امور منابع، از بین کتب پرمخاطب انتخاب شده اند.

وی، ادامه داد: کتابهای مذکور هم اکنون در اختیار این اداره کل قرار داشته و پس از آماده سازی و ثبت، به بخش های کودک 10 کتابخانه عمومی در سطح استان ارسال خواهند شد.

این مسئول، مشارکت خیرین فرهنگ دوست در تأمین کتابهای مورد نیاز اداره کل کتابخانه های عمومی را در خور تحسین دانسته و خواستار مشارکت عموم مردم در سنت حسنه اهدای کتاب شد.

ارسال نظرات