کد خبر: ۸۸۶۲۸۷۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد در ارائه خدمات مختلف به جامعه هدف توانمندسازی آنها در ابعاد مختلف است ، گفت : ارائه خدمات فرهنگی به منظور توانمندسازی فکری و فرهنگی با رویکرد قرآنی یکی از برنامه های این نهاد در حوزه فرهنگی است .

هدایت صفری با اشاره به اینکه توانمندسازی فکری مددجویان زمینه ساز توانمندی اقتصادی آنها را فراهم می کند، افزود: برهمین اساس برنامه های مختلفی برای تقویت سطح باورهای دینی و ایمانی جامعه هدف در این نهاد اجرا می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: ارائه آموزش های مهارت های زندگی ، پیشگیری از اعتیاد ، فرزند پروری و سبک زندگی دینی از برنامه های مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی است .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه اجرای طرح شوق زیارت را یکی دیگر از برنامه های مهم این نهاد در حوزه فرهنگی عنوان کرد و افزود: در این طرح مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام می شوند .

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد سه هزار و 222 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در قالب این طرح به مشهد مقدس و کربلای معلی اعزام شده اند ، اظهار کرد: طبق آمارهای موجود اعزام گروه های مختلف مددجویی به این سفر معنوی در سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 145 درصد افزایش داشته است .

صفری با بیان اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده تعداد بیش از 4000 نفر ازمددجویان در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف خواهند شد ، گفت : اولویت اعزام با مددجویانی که تاکنون موفق به زیارت امام هشتم (ع) مشرف نشده اند است .

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از اعزام تعداد 123 مددجوی زنجانی به مشهد مقدس خبر داد و افزود :تعداد 80 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان طارم و 43 مددجوی ماهنشانی در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند .

وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تعداد 530 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شده اند .

صفری در پایان با بیان اینکه با مشارکت خیران زمینه اعزام سایر مددجویان نیز به این سفر معنوی فراهم خواهد شد ، گفت : خیران زنجانی می توانند باشماره گیری کد #024*8877* و یا مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir و ورود به قسمت شوق زیارت در این بخش مشارکت کنند.

ارسال نظرات