رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

طرح ضیافت ماه رمضان اجرا می شود

طرح ضیافت ماه رمضان با هدف تامین نیاز مندی های ضروری و جلوگیری از افزایش قیمت ها در استان اردبیل اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۲۹۱۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از  پایگاه خبری آذرسلام، عدیل سروی افزود: طرح ضیافت به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان با مشارکت دستگاه های اجرایی جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت، شرکت های بازرگانی دولتی ایران، شرکت پشتیانی امور دام، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اجرایی خواهد شد و بواسطه آن مصرف کنندگان می توانند اقلام ضروری و مورد نیاز خود را در این ماه از قبیل گوشت و برنج و روغن نباتی و غیره از فروشگاههای زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارکنان و اصناف سالم و مطمئن خریداری کنند.
 این مسئول اضافه کرد: گوشت مرغ و گوساله به میزان لازم توسط شرکت پشتیبانی امور دام تهیه و انبار شده و به تدریج در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. سهمیه گوشت مرغ برای استان 360 تن قیمت عرضه سردست گوشت گوساله از قرار کیلویی 22هزار تومان و ران 23 هزار تومان پیش بینی شده است که با اعمال هزینه حمل و نقل توزیع خواهد شد.
سروی افزود: سامانه 124 رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان به گلایه ها و اعتراضات مردمی در خصوص نحوه توزیع این اقلام پاسخگو خواهد بود.
وی افزود: سهمیه شکری که به استان در نظر گرفته شده 830 تن است.
وی در خصوص وضعیت شیر و لبنیات نیز افزود: استان اردبیل تولید کننده شیر و فراورده های لبنی بوده و بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با معاونت بهبود تولیدات دامی در ماه مبارک رمضان با هیچ مشکلی در تامین شیر و فراورده های لبنی روبرو نخواهند شد.
ارسال نظرات