خبرهای داغ:
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: آمار و ارقام مطرح شده توسط آقای خاص همان دروغ های تکراری است که طی چند ماه گذشته بدون هیچ سند و مدرکی توسط رسانه های زنجیره ای مطرح شده است.
کد خبر: ۸۸۶۲۹۳۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر امانی با اشاره به اینکه آقای خاص با استفاده از روش گوبلز دروغ های گذشته را بزرگ تر کرده است تا باورپذیر شود گفت: واقعا مردم تهران باور می کنند که طی 12 سال گذشته 7 کیلومتر مترو ساخته شده است؟ آقای خاص از کدام تهران حرف می زند؟ 


معاون شهردار تهران گفت: توسعه 30 کیلومتر متروی تهران در سال در برنامه پیش بینی شده بود ولی مشروط بر ایفای تعهدات دولت و تامین 50 درصد هزینه های آن از بودجه عمومی کشور، در حالیکه شهرداری تهران در این زمینه هیچ کمکی از دولت دریافت نکرده و همه هزینه های توسعه مترو را رأسا تامین کرده است و در آینده نزدیک با افتتاح و بهره برداری از خطوط 6- 7 و 8 مترو تعهدات خود را به پایان میرساند.


معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: ارقام متفاوتی از بدهی های شهرداری تهران اعلام می شود که از 40 هزار میلیارد شروع و اینک توسط آقای خاص به 70 هزار میلیارد افزایش یافته است که همین نکته نشان بی پایگی و غیر مستند بودن این ارقام است.


وی افزود: در گذشته از بدهی 20 هزار میلیاردی شهرداری به سیستم بانکی حرف زده می شد، خوشبختانه آقای خاص آنرا به 6 هزار میلیارد تومان کاهش داده است که جای تشکر دارد که این رقم بدهی برای شهرداری تهران به سیستم بانکی کشور اصلا قابل توجه نیست و 3/1 طلب شهرداری از دولت است.


معاون شهردار تهران گفت: تعداد کارکنان شهرداری تهران نیز مثل سایر آمارها خلاف واقع است و افزایش نیروی انسانی مطابق برنامه و توسعه ماموریت ها بوده و افزایش ایستگاه های مترو و آتش نشانی و مراکز فرهنگی و ورزشی در شهر تهران بکارگیری نیروی مورد نیاز را اجتناب تاپذیر کرده است و تعداد قابل توجهی از کارکنان فعلی شهرداری تهران که در گذشته از طریق شرکت های پیمانکار نیروی انسانی با ضریب بالا و هزینه های سنگین تر در شهرداری شاغل بوده اند، در این دوره مدیریت با شفاف سازی آمار و ارقام و حذف شرکت های تامین نیروی انسانی با هدف ایجاد امنیت شغلی در 2 شرکت نیروی انسانی شهرداری تهران تجمیع شده  که این به هیچ عنوان افزایش نیرو تلقی نمی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها