خبرهای داغ:
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت:‌بنا به پیشنهاد لاریجانی برای بررسی اعتراض اعضای لیست خدمت روز گذشته تصمیم گرفتیم آرا 50 نفر اول انتخابات شورای اسلامی شهر تهران را باز شماری کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۲۹۶۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خصوص اعتراض مهدی چمران نسبت به نظارت مجلس بر انتخابات شوراها اظهار داشت: چندین مرتبه به صورت تلفنی با چمران صحبت و تاکید کردم که به اعتراض اعضای لیست خدمت توجه داریم.

وی تصریح کرد: بنا به پیشنهاد لاریجانی برای بررسی اعتراض اعضای لیست خدمت روز گذشته تصمیم گرفتیم آرا 50 نفر اول انتخابات شورای اسلامی شهر تهران را باز شماری کنیم که همچنان روند بازشماری ادامه دارد.

وی تاکید کرد: اگر در جریان بازشماری آرا اختلاف معنا داری دیده شود، قطعا بررسی‌های بیشتری انجام می‌شود ولی تاکنون اختلاف معناداری مشاهده نشده است.

وی با بیان این که نمی‌توانیم کل آرا شورای اسلامی شهر تهران را بازشماری کنیم، افزود: پس از صحبت با چمران امروز نماینده لیست خدمت در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران حضور می‌یابد تا شاهد بازشماری آرا 50 نفر اول باشد.

محمودی شاه‌نشین با بیان این که از ظهر روز گذشته باز شماری و مشاهده تجمیع آرا آغاز شده است ولی تفاوت معنا داری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: برای کاهش زمان تجمیع آرا نتایج هر صندوق به صورت الکترونیکی برای وزارت کشور، فرمانداری، هیات‌های نظارت و هیات مرکزی نظارت ارسال شده است.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با یادآوری این که معترضین به انتخابات شوراها نسبت به تجمیع آرا درخواست داشته‌اند، گفت: به صورت تصادفی پنج نفر به پنج نفر آراء را بررسی کرده‌ایم اما اختلاف معناداری مشاهده نشده است.


منبع: ایرنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها