در راستای اجرای طرح جوادالائمه 3 تیم پزشکی به مناطق محروم و جامعه هدف شهرستان قروه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۶۲۹۷۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، تیم های پزشکی با هدف پیشگیری از ایجاد آسیب های اجتماعی و نیز با هدف درمان اعتیاد در مناطق محروم اقدام به ویزیت بیماران می نمایند.


در این راستا سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه در گفتگویی اظهار داشت: گام اول در اجرای طرح جوادالائمه شناسایی است که در این راستا اقدامات موثر انجام شده است و در گام دوم بستر سازی مورد توجه قرار می گیرد.


وی افزود: فضاسازی و اقدامات فرهنگی از طریق کارگروه مربوطه باید انجام شود که در اقدام قاطع باید وارد عمل شویم و کار گروه مناسبی در این راستا تشکیل دهیم.

دبیر اجرای طرح جوادالائمه خاطر نشان کرد: گام دیگر ما در این راستا درمان است که متولی آن شبکه بهداشت و درمان و کمپ های ترک اعتیاد خواهند بود.

وی ادامه داد: صیانت از اشتغال دیگر برنامه ای است که داریم و باید مورد توجه جدی باشد و افرادی که اعتیاد را ترک کرده اند باید از شرایط لازم و مناسب برای اشتغال پایدار بهره مند باشند.


شعبانی گفت: زمینه اشتغال با اعطای وام قرض الحسنه ایجاد می شود که باید بهزیستی،کمیته امداد، فنی حرفه ای و سایر اداراتی که در زمینه اشتغال زایی اقدام می کنند در این راستا وارد شوند.


فرمانده سپاه قروه ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش دانش اموزان را نسبت به معضلات مواد مخدر آگاه نمود.

ارسال نظرات