خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد؛
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از نصب 272 هزار انشعاب گاز در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۲۹۸۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، صفرعلی جمال لیوانی اظهار کرد: تعداد انشعاب نصب شده استان در سطح شهرها و روستاهای استان را  272 هزار علمک اعلام نمود.

وی در این راستا گفت: انشعابات مذکور در بخشهای مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و اداری در شهرها و روستاهای استان نصب شده است که بسیارحائز اهمیت است.

جمال لیوانی افزود: درهمین راستا درسالی که گذشت شرکت گاز استان گلستان  تعداد 8 هزار و 650  انشعاب را نصب  نمود که از این میزان 1690 انشعاب شهری و 6960 انشعاب نیز روستایی بوده که این روند در سال جاری نیز ادامه دارد.  

وی در ادامه درخصوص خانوارهای بهره مند از گازاستان گفت: خوشبختانه دراستان گلستان تاکنون 100 درصد خانوار شهری و 93 درصد خانوار روستایی مصرف کننده گاز طبیعی می باشند ضمن اینکه درهمین رابطه در مجموع   96 درصد جمعیت تحت پوشش استان نیز نسبت به کل جمعیت شهرها و روستاهایی که قابلیت گاز رسانی دارند از این انرژی پاک برخوردارمی باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان درخاتمه اظهار داشت:در سال جاری که توسط رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری شده است بر همین اساس سیاست گذاری این شرکت در زمینه توسعه گاز رسانی ، افزایش  سهم گازطبیعی در بخش صنعتی استان و جایگزین نمودن آن  بجای سایر حاملهای انرژی می باشد تا بتوانیم با تقویت بخش صنعت و باالتبع افزایش سطح تولید را بهمراه دارد زمینه های بیش از پیش اشتغال نیز فراهم گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها