خبرهای داغ:
مدیرکل زندان های همدان گفت : امنیت مقدمه تربیت در زندان ها و جامعه است و ابتدا باید امنیت تامین شود.
کد خبر: ۸۸۶۳۰۰۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن محمدیاری در جمع کارکنان اداره کل زندان‌های استان همدان اظهار داشت: ما باید خدمت و تلاش صادقانه و خالصانه در خدمت‌رسانی به زندانیان و خانواده‌های آنان و افرادی که دچار آسیب‌های اجتماعی شده‌اند داشته باشیم و این کار صرفاً برای رفع مسئولیت نباشد و در راستای رضای پروردگار متعال انجام گیرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان، با بیان این مطلب که سالی که گذشت دارای فراز و نشیب های فراوانی بود و با تلاش کلیه همکاران، اقدامات خوبی در استان انجام گرفته اما انتظار بیشتر از این است و امیدواریم به برکات زحمات همکاران بتوانیم در سال جاری در راستای اجرای اولویت های سازمانی تلاش کنیم و ادامه‌دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان همدان در ادامه جلسه در پرسش و پاسخ با کارکنان زندان همدان گفت: امنیت مقدمه تربیت در زندان ها و جامعه است و ابتدا باید امنیت تامین شود.

وی ادامه داد:افزایش فضای فیزیکی بندها،‌ مبارزه جدی با ورود مواد مخدر به زندان‌ها، کشف مواد در مبادی ورودی و لزوم بازرسی‌های دقیق، استفاده بهینه از دوربین‌های مداربسته، سرکشی‌های مستمر از داخل بندها و رعایت حقوق شهروندی و کرامت انسانی مددجویان از دیگر موارد مورد تاکید مدیر کل زندان های همدان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات