در نشست آشنایی با سیاست های نوین اشتغال مطرح شد؛

عملکرد دولت باید منجر به حاکمیت قانون شود/باید مطالبات مردم را برآورده کنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی گفت: مردم در انتخابات 29 اردیبهشت خواستار تداوم مسیر اعتدال و عقلانیت در مدیریت کلان کشور شدند.
کد خبر: ۸۸۶۳۰۱۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

به گزارش روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی داود بهبودی عصر امروز در نشست آشنایی با سیاست‌های نوین اشتغال که با حضور مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر فنی طرح تکاپو برگزار شد، با اشاره به نتیجه مطلوب و امیدبخش انتخابات اظهار داشت: مردم ما به تندی‌ها، عقب‌گردی‌ها، وعده‌های یارانه‌ای غیرقابل تحقق و تنش‌افزایی نه گفتند.

وی افزود: معتقدیم تصمیم تاریخی که ملت ما گرفتند باعث شده مسیر عقلانیت، تدبیر و آرامش ادامه یافته و بسترهای لازم برای همت و تلاش دولت برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای و تحقق رویکرد اقتصاد مقاومتی سریع‌تر و سهل‌تر از گذشته فراهم آید.

بهبودی با بیان اینکه همه ما با نقص‌ها و کاستی‌ها آشنا هستیم و با گوشت و پوست و استخوان مشکلات را حس می‌‌کنیم، افزود: ملت بزرگوار ایران با علم به همه نارسایی‌ها و نواقص ترجیح دادند همه این چالش‌ها را با تدبیر و امید حل کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی تصریح کرد: فرصت چهارساله‌ای فراهم شده تا دولتمردان مسیر گذشته را با شتاب و سرعت بیشتری طی کرده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های به وجود آمده کشور را از این دوره رکود به ساحل نجات رهنمون شوند و پاسخ مناسبی به شگفتی سازی مردم بدهد تا فرایند عملکردی دولت منجر به حاکمیت تدبیر و قانون شود.

در ادامه میر احد حسینی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ابراز داشت: مردم در انتخابات سنگ تمام گذاشتند و بعد از این برآورده کردن مطالبات مردم که از جمله آنها رفع مشکل بیکاری است، به عهده ما قرار دارد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که پاسخ حماسه‌آفرینی مردم را بدهیم.

در این جلسه مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر فنی طرح تکاپو به ترتیب به ارائه توضیحاتی در خصوص طرح اشتغال جوانان(کاج) و طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار(تکاپو) پرداختند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار