خبرهای داغ:
همزمان با سوم خرداد، سالگرد آزادسازی خرمشهر جمعی از فعالان حوزه ادبیات شفاهی و پایداری آذربایجان شرقی در شب خاطره‌ای که در محضر رهبر فرزانه انقلاب برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۸۶۳۰۱۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی جواد کریم نژاد با بیان اینکه رهبري در رابطه با تبيين مسائل انقلاب و دفاع مقدس با استفاده از خاطرات افراد و تبديل آنها به كتاب و مستند تاكيد دارند، ادامه داد: حوزه تاریخ شفاهی و خاطرات برای رهبری با اهمیت است و در کنار شکل‌های ادبی معمول مانند رمان و داستان کوتاه این‌گونه نیز مستقلاً صاحب تشخص است.

وي افزود: اين ديدار نشان دهنده مورد تاييد قرار گرفتن تلاش هاي واحدهای ادبیات پایداری حوزه های هنری مراکز استانها می باشد که در نهایت منجر به تشویق مسئولین ادبیات پایداری در انجام بهتر کارها می شود.

کریم نژاد اعلام کرد: به ابتکار حوزه هنری مرکز و نظر مساعد معظم‌له قرار است سوم خردادماه شب خاطره‌ای با حضور دست‌اندركاران این گونه ادبی در سطح کشور برقرار شود.

وی در پایان گفت: آذربایجان شرقی از جمله استان‌های فعال در امر ادبیات پایداری می باشد و قرار است جمعی از نخبگان و فعالان این عرصه در مراسم حضور یابند که از این میان می‌توان به حضور مدیران و معاونان و کارشناسان ادبیات پایداری حوزه هنری استان و جمعی از نویسندگان فعال در عرصه ادبیات پایداری اشاره کرد.

ارسال نظرات