خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف بیش از ۶۱ کیلوگرم تریاک در سطح استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۳۰۳۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
بیش از ۶۱ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، غلام عباس بلفکه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری از استان مرکزی مبنی بر اینکه دو نفر قصد دارند با یک دستگاه "تریلی دانگ فنگ" مقادیری مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور حمل و از حوزه استحفاظی استان قم عبور کنند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: در این‌ ارتباط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری اکیپ اعزامی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی اقدام به گشت زنی در محورهای مواصلاتی ورودی به استان قم کردند.

بلفکه ادامه داد: با همکاری و یکسری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی به‌عمل‌آمده هر دو استان، درنهایت تریلی موصوف به همراه یک نفر سرنشین در ابتدای "اتوبان قم –گرمسار" شناسایی و در کیلومتر 20 توسط اکیپ‌های عملیاتی توقیف شد.

وی افزود: مأموران در ادامه متهمان را برای بررسی بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: در بازرسی به‌عمل‌آمده از تریلی موصوف، مقدار 61 کیلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب 10 بسته کشف شد.

بلفکه خاطرنشان کرد: در این ارتباط ضمن تشکیل پرونده، متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی مناسب، روان زندان شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها