سردار اکبری خبر داد:

گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری با شعار من انقلابی ام در بام ایران

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع)از گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری با اجرای 440برنامه در رده های سپاه و بسیج چهارمحال و بختیاری خبرداد.
کد خبر: ۸۸۶۳۰۸۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: شعار محوری هفته مقاومت و پایداری امسال " من انقلابی ام"، می باشد.

وی، با اشاره به اهمیت فتح خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت المقدس به تأسی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)، گفت: خرمشهر را به معنای واقعی کلمه خدا آزاد کرد و آزادسازی این نقطه حساس و استراتژیک در دوران دفاع مقدس، تجلی وحدت و همدلی نیروهای مسلح و مردم برای رسیدن به هدف عالی تحت زعامت و رهبری ولی فقیه و با توکل به خدا و روحیه انقلابی و جهادی بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری تعداد 440برنامه با 26عنوان در رده های بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی، ادامه داد: نواخت زنگ مقاومت و پیروزی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور مسئولان ارشد استان و یادگاران دفاع مقدس، همایش رزمندگان و جانبازان عملیات بیت المقدس و تجلیل از آنها، مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی، دیدار با خانواده معظم شهداء، برپایی ایستگاه های صلواتی، محافل انس با قرآن، تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس و غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتوری و اهدای خون در برخی از رده ها، مهم ترین برنامه های این هفته می باشد.

سردار اکبری، یادآور شد: اردوهای فرهنگی تربیتی یک روزه جهادی، فراخوان آموزشی یگانها و رزمایش بسیجیان، برپایی نمایشگاه سم خرداد، یادواره های پایگاهی شهداء و آبروی محله، نشست های بصیرتی، کارگاه مهارت افزایی راویان دفاع مقدس، شرکت منسجم بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی در سطح استان چهارمحال و بختیاری است.

ارسال نظرات