کلنگ زنی احداث مرکز جامع سلامت ۲۲ بهمن و ۵ خانه بهداشت در گرمی

عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت ۲۲بهمن شهری به مساحت ۳۷۰ مترمربع زیربنا با اعتبار ۶میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۰۹۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت ۲۲بهمن شهری به مساحت ۳۷۰ مترمربع زیربنا با اعتبار ۶میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

ابراهیم امامی در جریان این مراسم گفت:خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت خدمات چشمگیری است و یکی از اولویت های اساسی دولت در حوزه درمان و طرح تحول نظام سلامت است و اقدامات بسیار ارزنده ای در طول چهار سال در سطح شهرستان انجام شده است.

وی افزود : در شهرستان شاهد عملیات اجرایی ۵خانه بهداشت،یک پانسیون و دو مرکز بهداشت با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال هستیم و تمامی پروژه های بهداشتی طبق توافقات صورت گرفته تا پایان امسال به بهره برداری و تقدیم مردم شریف شهرستان گرمی خواهد شد.

وی در پایان گفت : با توجه به مشکلاتی که در سالهای گذشته در حوزه درمان بود و با پیگیری و نیاز سنجی های صورت گرفته در حوزه های امکانات فضای بهداشتی،تجهیز،درمان و تقویت تیم پزشکی درمان شهرستان و اقدامات اساسی برای ارتقای سطح بهداشت شهرستان خوب انجام شده است و در سال ۱۳۹۶ پیرو سیاست های دولت مردم بتواند از خدمات نظام سلامت دولت تدبیر و امید در شهرستان گرمی بهره مند شوند.

امیر قاسمیان رئیس مرکز بهداشت گرمی نیز در حاشیه کلنگ زنی ۵ خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت ۲۲ بهمن تگفت: نزدیک ۴۰ میلیارد ریال برای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات