خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد
معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اجرای بیش از 70 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۳۱۲۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
علی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز گرامیداشت حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: فتح خرمشهر در سوم خرداد 61 در عملیات بیت‌المقدس صورت گرفت که از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و تمام معادلات دشمن را برهم ریخت.

وی افزود: این پیروزی تمام امیدهای دشمنان را به یأس تبدیل کرد و شور و شوق حاصل از این پیروزی سراسر ایران اسلامی را فراگیر گرفت.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس گفت: این عملیات به عنوان یکی از برجسته‌ترین عملیات‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس است که با رشادت‌های جوانان برومند این کشور منجر به آزادسازی شهر خرمشهر شد.

وی در ادامه از اجرای برنامه‌های مختلف به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و ابراز داشت: بیش از 70 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در استان همدان برگزار می شود.

کریم‌پور با بیان اینکه بیشتر این برنامه‌ها با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شوند، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این روز برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان در آموزشگاه قدس است.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، ویزیت رایگان، برگزاری یادواره‌های آبروی محله، اعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس از مهمترین برنامه های پیش بینی شده این روز است.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های بزرگداشت این روز می‌توان به برگزاری نمایشگاه عکس، ایستگاه های صلواتی و همچنین غباروبی از مزار شهدا و... اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات