خبرهای داغ:
جوان کارآفرین کرمانشاهی گفت: حمایت‌های بسیج سازندگی در ارائه تسهیلات سبب اشتغازایی موثر برای جوانان جویای کار است.
کد خبر: ۸۸۶۳۱۲۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

محسن نوایی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: به یاری خداوند متعال و با حمایت بسیج سازندگی استان کرمانشاه موفق به ایجاد شغل برای خود و ۸ نفر جویای کار شدم.

 

وی با ادامه توضیحات افزود: من دارای مدرک کارشناسی روانشناسی هستم و از اینکه موفق شدم علاوه بر خودم برای ۸ نفر دیگر اشتغالزایی مستقیم وغیر مستقیم داشته باشم خداوند را شاکرم.

 

وی گفت: بعد از فارغ التحصیلی بیکار بودم و با توجه به اینکه کار در کارگاه نان فانتزی با رشته تحصیلی‌ام همخوانی ندارد، با تشویقهای پدرم علی اکبر نوایی که عمری را در تهیه نان برای عموم مردم سپری کرده است این شغل  را انتخاب کردم.

 

نوایی در ادامه افزود: با حمایتهای بسیج سازندگی و کمک خانواده توانستم بحمدالله علاوه بر خودم برای  ۸نفر دیگر اشتغالزایی داشته باشم.

 

این جوان کارآفرین می‌گوید: مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات از بسیج سازندگی استان کرمانشاه دریافت کردم و علاوه بر آن با حمایت‌های خانواده و وامهای دیگر توانستم بالغ بر صد میلیون تومان هزینه این کارگاه کنم که ملک آن نیز اجاره ای است.

 

نوایی بااشاره به اینکه در کارگاهش سه نفر به صورت ثابت و پنج نفر در بخش توزیع نان‌ها به فرشگاه‌های عرضه فست فوت و بعضی سوپر مارکت‌های طرف قرار داد مشغول کار هستند، گفت: در این کارگاه انواع نان‌های حجیم، نیمه حجیم، همبگری، لقمه، باگت، نیم باگت، رب باگت، سخاری، تست، شیرمال، کماج و نان جو با قیمت عادلانه به مشتری عرضه می‌شود.

 

وی حمایت‌های بسیج سازندگی در راستای اشتغالزایی برای جوانان را موثر و مفید دانست و خواستار همت و تلاش جوانان برای ورود به عرصه کارآفرینی و اشتغالزایی شد.

ارسال نظرات