جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هرساله در بزرگراه خلیج فارس از پل کهریزک برای کلیه و سایل نقلیه در مراسم محدودیت ترافیکی داریم و این محدودیت ها به شکلی بوده است که از پل کهریزک وسایل نقلیه به پارکینگ هدایت شوند.
کد خبر: ۸۸۶۳۱۵۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار؛ سرهنگ عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات راهور تهران درمراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت:با توجه به تغییرات به وجود آمده در برنامه های امسال نسبت به سال قبل اقدامات طراحی شده راهور تهران متناسب با این تغییرات  اجراء خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در سال های قبلT کاروان های از سراسر کشور در این مراسم شرکت داشتند که با توجه به تقارن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان تنها 7 استان کشور دراین مراسم شرکت دارند.
 
جانشین رئیس پلیس راهور تهران  در ادامه اظهار داشت: یکی از تغییرات به و جود آمده در برنامه های امسال ممنوعیت ترافیک  در جنوب و شمال بزرگراه خلیج فارس  برای کلیه و سایل نقلیه به استثنای  اتوبوس هایی که از طرف جنوبی بزرگراه می آیند است.
 
وی افزود :سپس اتوبوس های شرکت کننده در مراسم  به پارکینگ های غربی  هدایت خواهند شد.
 
سرهنگ عابدی خاطرنشان کرد: اتوبوس های شرکت کننده در مراسم باید قبل از عوارضی  از سایر اتوبوس ها جدا شده تا هدایت آنان به آسانی صورت گیرد.
 
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطر تاکید کرد: بیشتر پارکینگ های  در نظر گرفته شده  پارکینگ های غربی حرم  مطهر  می باشند که  با بازدید های میدانی صورت گرفته توانایی پذیرش کلیه وسایل نقلیه شرکت کننده در مراسم  را دارند.
 
عابدی یادآور شد:  هرساله در بزرگراه خلیج فارس  از پل کهریزک برای کلیه و سایل نقلیه  به استثنای و سایل نقلیه شرکت کننده در مراسم محدودیت ترافیکی داریم و این محدودیت ها به شکلی بوده است که از پل کهریزک  وسایل نقلیه به پارکینگ هدایت شوند.
 
جانشین رئیس پلیس راهور تهران در پایان ضمن اعلام آمادگی ایجاد شده و بازدید های میدانی صورت گرفته در مناطق و مسیرهای منتهی به  حرم مطهر امام خمینی (ره)  اظهار داشت:یک طرح کلی پیش بینی شده است که در روز های آتی ابلاغ خواهد شد.
ارسال نظرات