همزمان با آغاز برنامه‌های سوم خرداد ماه

51 امین سالن فرهنگی و ورزشی صالحین استان در مشگین‌شهر افتتاح شد

همزمان با آغاز برنامه‌های سوم خرداد ماه 51 امین سالن فرهنگی و ورزشی استان در شهرستان مشگین‌شهر افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۶۳۱۶۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین شهر به نقل از سفیرمشکین، همزمان با آغاز برنامه‌های سوم خرداد ماه سالن ورزشی صالحین ویژه خواهران در مشگین‌شهر افتتاح شد.

 سرهنگ پاسدار ذکریا کارگر مسئول مهندسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این سالن ورزشی گفت: برابر برنامه 5 ساله بسیج بالغ بر 100 پروژه با زیر بنای 55 هزار متر مربع در استان اردبیل تعریف شده بود که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به احداث 11 سالن ورزشی 9 دی با زیر بنای 1200 متر مربع برای هر سالن، سالن‌های چند منظوره فرهنگی و ورزشی  با زیر بنای 450 متر مربع اشاره کرد که تاکنون 50 سالن‌های صالحین مورد بهره برداری قرار گرفته و امروز شاهد افتتاح 51 امین سالن فرهنگی و ورزشی در شهرستان مشگین‌شهر هستیم.

وی افزود: این سالن در دو طبقه و به صورت چند منظوره و با زیر بنای 920 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان تکمیل شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اجرای حرکات رزمی و نمایشی و بازدید از سالن ورزشی صالحین و همچنین سخنرانی حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.
 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار