خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه اراده و اعتقاد در میدان جنگ بر سلاح برتری دارد، گفت: دشمنان این انقلاب باید از جنگ هشت ساله ایران و عراق به ویژه فتح خرمشهر درس عبرت بگیرند چراکه نیروهای مسلح و مردم ما جواب سختی و پشیمان کننده‌ای به دشمنانی که قصد تجاوز به این مرز بوم را داشته باشد با تمام توان می دهد.
کد خبر: ۸۸۶۳۱۶۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: صدام با آن همه پشتیبانی نیرو و لجستیکی که تمام ابرقدرت‌ها با تمام توان به آن کمک می‌کردند در برابر اراده و اعتقاد ملت بزرگ ایران شکست خورد.

وی افزود: صدام در فتح خرمشهر چنان سیلی از ملت ایران خورد که در بهت و تعجب فرو رفت چراکه هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد که روزی خرمشهر را از دست بدهد چراکه صدام آمده بود بماند که این سند امروز نیز در دیوارهای خرمشهر موجود است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: جوانان باید از فتح این عملیات بزرگ درس بگیرند که چگونه اعتقاد و شهادت‌طلبی و از خود گذشتگی توانست بر سلاح مدرن روز دنیا غلبه کند.

وی ادامه داد: هنوز نیز کارشناسان دنیا نتوانستند و نمی‌توانند که چگونه مردم و نیروهای مسلح این مرز و بوم که بعد از انقلاب که هنوز سازماندهی دقیقی نشده بود بر دشمنی که اصلا از لحاظ تجهیزات با مردم انقلابی و نیروهای مسلح ما قابل قیاس نبود پیروز شد.

برزگر با بیان اینکه اراده و اعتقاد در میدان جنگ بر سلاح برتری دارد، عنوان کرد: دشمنان این انقلاب باید از جنگ 8 ساله ایران و عراق به ویژه فتح خرمشهر درس عبرت بگیرند وخیال تجاوز را از سر خود برای همیشه بیرون کنند چراکه نیروهای مسلح و مردم ما جواب سختی و پشیمان کننده‌ای به دشمنانی که قصد تجاوز به این مرز بوم را داشته باشد با تمام توان می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات