خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان:

خود اتکایی کلید فتح قله‌های بزرگ است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان اذعان کرد: وقتی رزمندگان دیدند که با دستان خالی در روزهای ابتدایی جنگ می‌توانند پیروزی بزرگی را به ارمغان بیاورند اعتماد به نفسشان و امیدشان برای ادامه جنگ و پیروزی‌های دیگر بیشتر شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۰۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

حجت‌الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع)تاکستان، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: اتحاد، همدلی، اعتقاد به خداوند، گوش به فرمان بودن رزمندگان به فرامین ولایت فقیه از مهم‌ترین شاخصه‌ها در پیروزی عملیات بیت‌المقدس است.

وی عملیات بیت‌المقدس را زمینه‌ساز بسیاری از عملیات‌های دیگر عنوان کرد و گفت: وقتی رزمندگان دیدند که با دستان خالی در روزهای ابتدایی جنگ می‌توانند پیروزی بزرگی را به ارمغان بیاورند اعتماد به نفسشان و امیدشان برای ادامه جنگ و پیروزی‌های دیگر بیشتر شد.

این مسئول آموزه‌های دوران دفاع مقدس را در زندگی امروز ما بسیار موثر دانست و تصریح کرد: ایستادگی رزمندگان بهترین پیام و درسی است که ما از آزادسازی خرمشهر می‌آموزیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان ادامه داد: فتح خرمشهر به ما نشان داد که با توکل به خدا می‌توان حتی با دست‌های خالی و نبود امکانات نظامی نیز در مقابل دشمن ایستاد و پیروز میدان شد.

صادقی در خاتمه با اشاره به شرایط خاص سیاسی و اقتصادی امروز کشور خاطرنشان کرد: امروز نیز ما باید همچون دوران دفاع مقدس با اتکا به توانایی‌های خود، اعتماد و توکل به خداوند و گوش دادن به فرامین رهبری به میدان بیاییم و کشور را از مشکلات سیاسی و اقتصادی نجات دهیم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار