افزایش فضای درمانی استان

تا پایان امسال ۵۰ هزار متر مربع به فضاهای درمانی کهگیلویه و بویراحمد افزوده می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۴۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه پس از گذشت 18افزایش فضای درمانی استان سال بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران به بهره برداری رسید گفت:با اضافه شدن حدود 50 هزار متر مربع به فضاهای درمانی استان تا سال آینده فضای درمانی در استان دو برابر می شود.
دکتر ایلامی با اشاره به بهره برداری از بیمارستان 96 تختخوابی گچساران افزود: این بیمارستان نخستین بیمارستان ویژه بانوان است که در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع و با اعتبار 43 میلیارد تومان ساخته شده است.
وی به سفر اخیر وزیر بهداشت به استان و بهره برداری از 3 طرح درمانی در استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: پایگاه اورژانس هوایی مناطق گرمسیری استان در شهر دوگنبدان یکی از مهم‌ترین طرح های افتتاحی بود.
ایلامی افزود: این بالگرد نه تنها مراکز گرمسیری بلکه استان‌های خوزستان و فارس را نیز پوشش می‌دهد.
وی با بیان اینکه 25 درصد نفت کشور در شهرستان گچساران تولید می شود گفت: برخی از طرح ها درمانی در استان با مشارکت وزارت نفت و برخی با مساعدت وزارت مسکن ساخته می شود از جمله بیمارستان 96 تختخوابی گچساران که با تامین مالی وزارت نفت ساخته شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه 5 میلیارد تومان برای رفع مشکلات زیرساختی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج تخصیص یافته است افزود: کار اجرایی بیمارستان شهرستان دنا نیز در آینده نزدیک آغاز می‌شود.
ایلامی با بیان اینکه بیمارستان شهر لیکک هم تاکنون 40 درصد پیشرفت کاری دارد گفت: 55 طرح عمرانی در حوزه بهداشت استان وجود دارد که تعداد زیادی از آنها آغاز شده و فعال هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار