خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه:

کسانی که به رئیس جمهور رای دادند در صدد رفع معضل بیکاری باشند

مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه همه وظیفه دارندرئیس جمهورمنتخب را یاری کنند،گفت: کسانی که به ایشان رای دادند وظیفه خطیرتری چون رفع معضلات ازجمله بیکاری دارند.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۵۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  محمد نبی احمدی امروز سه‌شنبه در مراسم تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه که در محل آمفی تئاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به شرکت پرشور مردم در انتخابات گفت: کسانی که در انتخابات رای دادند یا به آقای روحانی رای دادند و یا به ایشان رای ندادند و هر کدام از این دو گروه وظایفی بر عهده دارند.

 

وی افزود: کسانی که به آقای روحانی رای ندادند باید بپذیرند که بعد از تعیین ایشان از سوی مردم و تنفیذ حکم از طرف مقام معظم رهبری، رئیس جمهور است و باید تمکین کنند و برای موفقیت ایشان تلاش کنند.

 

احمدی یادآور شد: اما کسانی که رای دادند رسالت خطیرتری برعهده دارند این گروه علاوه بر تلاش در جهت موفقیتش وظیفه دارند در خصوص مشکلات جامعه از قبیل، بیکاری، رانت خواری، فساد و ... مطالبه گر باشند و بخواهند تا رئیس جمهور در صدد رفع آنها اقدام کند.

 

مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه به مقام شامخ اساتید و معلمین اشاره کرد و بیان داشت: اگر چه روایاتی از قبیل اینکه" مداد علما برتر از خون شهداست" و ... وجود دارد اما باز در شان آنها هر آنچه روایت از ائمه بگوییم باز کم است و نمی توانیم مقام اساتید را درک کنیم.

 

وی اظهار داشت: خدواند سبحان به ابزار آلات اساتید سوگند یاد می کند و می فرماید «ن و القلم و ما یسترون» اینجاست که امثال ما نمی توانند در این باب صحبت و سخن داشته باشند.

 

به گفته این مسئول آنچه که سبب شد خداوند معلمین را جانشین خود بر روی زمین معرفی کند و سبقه الهی پیدا کنند علم است.

 

وی ابراز داشت: در آیات الهی علم نه تنها باعث می شود که انسان جانشین خدا شود بلکه اطاعت دیگران را نیز به دنبال دارد کما اینکه ملائکه بر او سجده کردند.

 

احمدی تاکید کرد: نفس کشیدم معلمین عبادت است و قلم آنها از خون شهدا برتر است چرا که آگاهی بخشی می کند و راه را نشان می دهد.

 

وی در پایان گفت: شهید مطهری(ره) در هر برهه ای به درستی به وظیفه و رسالت خود عمل کرد چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب، و در این راه به بالاترین درجه قرب الهی رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار