معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان:
حجت الاسلام مهدی‌نژاد با بیان اینکه ممتازین حوزه های علمیه آینده سازان انقلاب اسلامی هستند، گفت: تعداد ممتازین حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان به ۱۱۴۷ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۶۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ربسیج از استان سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام حمید مهدی‌نژاد، معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان امروز در همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز طلاب و روحانیان خاش که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان خاش برگزار شد گفت: ممتازین حوزه های علمیه آینده سازان انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه مرکز خدمات حوزه علمیه از ارگان‌هایی است که زیر نظر مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد بیان کرد: این مرکز فعالیت خود را بیش از 20 سال قبل آغاز کرده و حمایت از طلاب شیعه و سنی را هدف خود قرار داده است.

حجت الاسلام مهدی‌نژاد اظهار داشت: این مرکز بیشتر در راستای خدمات معیشتی فعالیت داشته و از حدود 3 سال پیش اهداف فرهنگی خود را افزایش داده است.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری چهار همایش در راستای تجلیل از طلاب، همسران و فرزندان‌شان در بازه زمانی یک ماهه یکی از افتخارات فرهنگی این مرکز است.

معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این همایش ها به صورت منطقه‌ای در شهرستان‌های زاهدان، سراوان، چابهار و خاش اجرا شده است

وی اذعان داشت: تعداد ممتازین حوزه‌های علمیه در سال اول 100 نفر بود که در سال دوم به 500 نفر افزایش یافت؛ سال سوم 1061 نفر بود و در سال چهارم هم این افراد به 1147 نفر رسید که این رقمها رشد محسوس تعداد ممتازین را نمایان می کند.

حجت الاسلام مهدی‌نژاد در بیان کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه استان بیش از 60 نوع خدمت را به طلاب ارائه می‌دهد.
ارسال نظرات