خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قزوین اذعان کرد: اگر کاری برای رضای خداوند باشد قطعا با خود پیروزی به همراه دارد جمله پرمفهوم خرمشهر را خداوند آزاد کرد را فرمودند.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۷۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

طاهرخانی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت سوم خرداد ماه و فتح خرمشهر با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب اظهار کرد: اگر کاری برای رضای خداوند باشد قطعا با خود پیروزی به همراه دارد جمله پرمفهوم خرمشهر را خداوند آزاد کرد را فرمودند.

وی مطرح کرد: خلوص و نیت پاک رزمندگان، گوش دادن به فرمان امام و وجود اتحاد و انسجام در میان نیروهای نظامی کشور از اصلی ترین معیارهای موفقیت در عملیات بیت‌المقدس بوده است.

این مسئول باور به جمله "ما می‌توانیم" را نقطه عطف رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ما در دوران 8 سال دفاع مقدس با باور به این مهم در عملیات‌ها موفق شدیم و فراموشی معیارهای بالا و پشت کردن به واژه " ما می‌توانین" از عوامل زکمینه‌ساز شکست هستند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قزوین تشریح کرد: امروز ما درگیر جنگ اقتصادی و سیاسی هستیم که بسیار مهم‌تر از جنگ نظامی است و باید آگاهانه و هوشیارانه در صحنه حضور داشته باتشیم.

طاهرخانی در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر امروز نیز مسئولیم مانند زمان دفاع مقدس گوش به فرملن ولایت باشند، اتکا به نیروی داخل، توکل به ندا و نسبت به قوای داخلی اطمینان داشته باشند موفقیت ملت ایران حتمی است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها