نمایشگاه گرافیک "خط‌شکنان زنجان" با موضوع فتح خرمشهر در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۹۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه گرافیک "خط‌شکنان زنجان" گفت: در این نمایشگاه گزیده‌ای از آثار تایپوگرافی پیام نصیری و عکاسان دفاع مقدس استان زنجان به نمایش گذاشته می‌شود.

ایرانه حیدری فرهنگسرای امام خمینی(ره) را محل برگزاری نمایشگاه فوق عنوان کرده و افزود: دومین نمایشگاه "خط‌شکنان" از ششم تا نهم خرداد، پذیرای علاقه‌مندان به هنر عکاسی دفاع مقدس و تایپوگرافی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آثار در قالب رنگی و سیاه و سفید ارائه می‌شوند، اظهار داشت: موضوع آثار در مورد فتح خرمشهر است که از سوی یک گرافیست زنجانی، بر روی این آثار تایپوگرافی انجام شده است.

پیام نصیری، هنرمند گرافیست این نمایشگاه نیز از ارائه ٥٠ اثر ٥٠ در ٧٠ در این نمایشگاه خبر داده وگفت: بر روی تعدادی از عکس‌های عکاسان دفاع مقدس زنجان از جمله سعید حاجی‌خانی و ناصر گیوه‌ای کار تایپوگرافی انجام شده و در این نمایشگاه، در معرض دید عموم قرار گرفته است.

پیام نصیری افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

ارسال نظرات