مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی حماسه سوم خرداد را سند پر افتخار ملت ایران دانست و گفت: رزمندگان اسلام خرمشهر را با ایمان به خدا، ولایتمداری، وحدت، همدلی و نهراسیدن از دشمن فتح کردند.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۹۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

سرهنگ دوم پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ ضمن گرامیداشت سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح غرورآفرین خرمشهر در سوم خرداد گفت: رزمندگان اسلام خرمشهر را با ایمان به خدا، ولایتمداری، وحدت، همدلی و نهراسیدن از دشمن فتح کردند.

وی افزود: سوم خرداد ماه سال 61 همواره در تاریخ کشور یادآور ایثارگری‌‌ها، رشادت‌ها و حماسه‌‌های پرشور فراموش نشدنی است چراکه مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: برای آرامش و امنیت این مرز و بوم شهدای بسیاری از جان خود گذشتند و امروز ما وظیفه داریم فرهنگ از خود گذشتگی، ایثار و پایداری را به بهترین شکل ممکن به نسل امروز معرفی کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار نظم‌آبادی ضمن گرامیداشت رشادت شهدای هشت سال دفاع مقدس و جانبازان و ایثارگران آن دوران گفت: نیروهای مسلح به عنوان فرزندان ولایی و غیور ملت ایران، با هوشمندی و اقتدار، حراست از استقلال، تمامیت ارضی و صیانت از دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی را تکلیف خود می‌دانند و همیشه در مقابل هر توطئه و ترفندی از سوی دشمن با اراده و اعتقاد کامل خواهند ایستاد.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت سالروز سوم خردادماه خاطرنشان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک در ستاد سپاه روح‌الله ساعت 7:30 صبح روز چهارشنبه سوم خرداد، گلباران قبور شهدا از سوی جامعه فرهنگیان استان، برگزاری یادوراه‌ای با عنوان "از فتح خرمشهر تا مدافعان حرم" به همت بسیج اساتید بخشی از برنامه‌های روز سوم خردادماه است که به همت سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات