با پیشنهادی که به وزارت خانه داده شد استان زنجان دبیر کارگروه کارآفرینان شمال غرب کشور شناخته شد.
کد خبر: ۸۸۶۳۳۰۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: رویکرد کارگروه اشتغال با سال های گذشته تفاوت داشته و تغییر خواهد کرد و تمام تلاش اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی برای اجرایی کردن تمام برنامه ها به کار گرفته خواهد شد.​

محمد رضا یوسفی افزود: سال گذشته طرح استاد شاگردی مطرح شد که به دلیل نداشتن بیمه و مغایرت با کنوانسیون و مشکلات دیگر رد شد به همین دلیل امسال طرح آموزشی در محیط های کار را مطرح کردیم زیرا که محیط های کار بهترین مکان و راه برای یادگیری می باشد.

وی اظهار داشت: در این طرح کارورزی که در حال پیگیری می باشد، به دنبال شناسایی فارغ التحصیلان و دانشجویانی که تحصیلات خود را تمام کرده اند یا در حال تمام کردن می باشند را به اشتغال برسانیم.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: برای آموزش های فنی و حرفه ای خود رویکرد جدیدی خواهیم داشت و یادگیری و انجام کارها بصورت کاملاً عملی خواهد بود.

یوسفی با بیان اینکه برنامه بسته حمایتی تولید و اشتغال را در حال بررسی داریم، افزود: تلاش به فعال کردن کارآفرینان و کارگاههای غیر فعال و حمایت از تولید و اشتغال در مناطق کمتر برخوردار و حتی برخوردار و اعمال مشوق ها و بسته های حمایتی و تسهیلات و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات را در برنامه خود داریم.

وی اظهار داشت: با پیشنهادی که به وزارت خانه داده شد استان زنجان دبیر کارگروه کارآفرینان شمال غرب کشور شناخته شد.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان تأکید کرد: در برنامه ای که وجود دارد ظرفیت هر دستگاه شناسایی و مشخص شده و با توجه به این ظرفیت، وظیفه تمام دستگاهها مشخص و مدون شده است و تمام امور براساس برنامه و طبق قانون اجرایی خواهد شد.

وی گفت: یکی از مشکلات ما در جامعه عدم شناخت قانون و استفاده از ظرفیت هایی قانونی برای انجام امور می باشد.

یوسفی اظهار کرد: آسیب شناسی در حوزه سختی و زیان آور انجام خواهیم داد و در بازرسی کار نیز رویکرد تعامل با تمام کارفرمایان در پیشرو قرار خواهیم داد و از ظرفیت های تمام صاحب نظران و فعالان استفاده و کمک گرفته خواهد شد.

ارسال نظرات