خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از حامی یابی برای 10 هزار فرزند محسنین در طول ماه رمضان خبر داد و افزود: از مردم و خیران استان می خواهیم در ماه رمضان چتر حمایتی خود را بر این فرزندان نیازمند بگسترانند.
کد خبر: ۸۸۶۳۳۳۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد استان، محمد کلامی از اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف آشنایی مسئولان از مشکلات مددجویان در طول ماه رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این طرح مسئولان و خیران استان از خانواده های نیازمند بازدید کرده و مساعدت های لازم را به عمل می آورند.

وی با اشاره به اینکه در رمضان سال گذشته 721 حامی در قالب طرح اکرام از 957 یتیم و یک هزار و 481 حامی نیز در قالب طرح محسنین از یک هزار و 749 فرزند خانوار نیازمند حمایت کردند، افزود: ارائه سفره های افطاری در مساجد، بازدید از خانواده های نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه، ثبت نام ازحامیان فرزندان خانواده های نیازمند در قالب طرح محسنین و دریافت جیره خشک،کفارات و زکات فطره از دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان است.

کلامی از توزیع کیسه های سبد غذایی در قالب طرح همیان مولا بین نیازمندان خبر داد و تاکید کرد: طرح همیان مولا عبارت از جمع آوری مواد غذایی در کیسه ها و بسته های ویژه از مردم، موسسات ،ادارات و کارخانجات و رساندن آن به افراد نیازمند در ماه مبارک رمضان است.

ارسال نظرات