مربیان مربیان امداد و کمکهای اولیه جمعیت هلال احمر در گسترش فعالیت های امدادی تاثیرگذار هستند و باید مسیر را برای تربیت نیروهای امدادی متخصص هموار کرد .
کد خبر: ۸۸۶۳۳۳۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در دوره بازآموزی مربیان امداد و کمکهای اولیه جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه بر فعالیت مربی حساسیت ویژه‌ای داریم، گفت: مربیان امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان در تربیت نیروهای ماهر، امدادگر و نجاتگر نقش ویژه‌ای دارند.

میرزایی افزود: این دوره با بهره گیری از استاتید مجرب به صورت تئوری و عملی با حضور70 نفر از مربیان امداد و کمک های اولیه در استان زنجان برگزارشد .

وی با اشاره به اینکه بازآموزی برای مربیان نیاز ضروری است، تصریح کرد: برای بازآموزی مربیان هم برنامه ریزی شده است و در نظر داریم ضمن فعال شدن شعب جمعیت هلال احمر استان در امر آموزش ، شاهد رشد کمی و کیفی آموزش امداد و کمک های اولیه در سطح استان باشیم .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به ضرورت گسترش فعالیت های امدادی در تمام شهرستان ها اظهار کرد: مربیان در این زمینه تاثیرگذار هستند و باید مسیر را برای تربیت نیروهای امدادی متخصص هموار کرد .

گفتنی است، دوره بازآموزی مربیان امداد و کمک های اولیه با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت و معاون امداد ونجات جمعیت وبه همت معاون آموزش و پژوهش جمعیت استان ، دوم خرداد درمحل هلال احمر شهرستان زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات