حجت الاسلام ملایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد: از حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۳۳۵۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: متن پیام حجت الاسلام ملایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
اذا جاء نصرالله والفتح
ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی دل امام و رهبری را شاد کردید ، بیداری شما خواب را از چشم دشمنان قسم خورده انقلاب ربوده است، هزار ان آفرین برعظمت شما امت شهید پرور ایران اسلامی همانطور که امام راحل فرمود: برتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و کوفه درعهد علی ابن ابیطالب(ع) هستید، لبیک شما به ندای رهبرتان روح امام راحل و شهدا را نیز شاد کرد.
شما بر فراز قله های وفا داری ایستاده اید، خدای بزرگ را شاکریم که در میان امتی از نسل سلمان فارسی هستیم ،امروز شما خیبر شکنان امت رسوالله هستید، دستان بلند شما تا بیکران دریا ها سیلی به گوش استکبار می نوازد ، لشکر رسانه ای شیطان را در هم شکستید، امروز شما از مرز بیکران افتخار گذشته اید و دنیای اسلام را به مشت آهنین علیه استکبار بسیج ساخته اید.
بدینوسیله ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد از حضور پر شور شما ملت قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی تقدیر و تشکر نموده و آرزوی پیروزی برای شما امت حزب الله را دارد.
والسلام علیکم
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد حجت الاسلام حسین ملایی

ارسال نظرات