مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: آزاد سازی خرمشهر یکی از بزرگترین افتخارات ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی است، که بدون شک علت پیروزی رزمندگان، ایمان، اعتقاد، اخلاص و پیروی از امام عصر بود.
کد خبر: ۸۸۶۳۳۵۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، احمد علیدوست مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: هدف از فعالیت ها و برنامه هایی که به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و ارتحال امام خمینی (ره) اجرا می شود، آشنایی نسل جدید با آن دوران و زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب اسلامی است.

علیدوست افزود: آزاد سازی خرمشهر یکی از بزرگترین افتخارات ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی است، که بدون شک علت پیروزی رزمندگان در این حماسه، ایمان، اعتقاد، اخلاص و پیروی از امام عصر بود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و با هدف زنده نگه داشتن یاد شهداء و ایثارگری های رزمندگان، هر سال باید برنامه های این ایام بهتر و پربارتر، با مشارکت اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار شود.

علیدوست در پایان، برگزاری یادواره شهداء فصل بهار و شب شعر، اجرای صبحگاه مشترک در ناحیه، رژه موتوری در سطح شهر، غبار روبی گلزار شهداء، دیدار با خانواده معظم شهداء و جانبازان، کوهپیمایی، شرکت در نماز جمعه و قرائت بیانیه گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و ارسال پیامک به کلیه بسیجیان، را از مهمترین برنامه های این ایام برشمرد.

ارسال نظرات