در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر:

مسئولین ناحیه مقاومت بسیج خاتم با خانواده ی شهدا دیدار کردند+تصاویر

نماینده سپاه ناحیه خاتم در دیدار با خانواده شهدا: شهدای ما در عالم زبانزد هستند هم شهدای دفاع مقدس و هم شهدای مدافع حرم چرا که تمام هستی خود را برای خدا و در راه خدا داده اند و خداوند نیز آنچنان بزرگی ای به آنان داده که اسوه همه شده اند.
کد خبر: ۸۸۶۳۳۷۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در آستانه فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر، حسینی پور نماینده بنیاد شهید یزد، جواد ایرانمنش و محمد حسن دهقانی نماینده سپاه ناحیه خاتم با خانواده های شهیدانوالامقام، سید علی طباطبایی، محمد قنبری، محمود بهزادی و محمد براتی دیدار و از آنان تجلیل کردند.

حسینی پور نماینده بنیاد شهید استان یزد در دیدار با خانواده شهید قنبری ضمن تجلیل از خانواده این شهید والامقام، یادو خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، شهدای عملیات بیت المقدس و همچنین شهید قنبری را گرامیداشت و شهدا را مظهر پایداری و قدرت ایران عنوان کرد.

جواد ایرانمنش نماینده سپاه خاتم نیز در دیدار با خانواده شهید بهزادی با اشاره به مقام والا و بلند شهید و شهادت افزود: اگر آسایشی در کشور وجود دارد و کشوری با ثبات داریم به خاطر خون شهید و فداکاری آزادگان و ایثارگان است.
محمد حسن دهقان هراتی دیگر نماینده سپاه ناحیه خاتم در دیدار با خانواده شهید براتی خاطرنشان کرد: شهدای ما در عالم زبانزد هستند هم شهدای دفاع مقدس و هم شهدای مدافع حرم چرا که تمام هستی خود را برای خدا و در راه خدا داده اند و خداوند نیز آنچنان بزرگی ای به آنان داده که اسوه همه شده اند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار