خبرهای داغ:
رئیس ستاد راهیان نور استان گلستان گفت: اگر جریان انقلابی، به ظاهر در انتخابات پیروزی نداشت می تواند زمینه و بستر پیروزی های قوی تر را در آینده به وجود آورد .
کد خبر: ۸۸۶۳۳۷۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ حسین کریمی اول پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از خادمین  شهداء (راهیان نور ) که در سالن بصیرت سپاه نینوا گلستان برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را پشت سر گذاشتیم اظهار کرد: امنیت و حضور حداکثری مهمترین بحث انتخابات بود که ما در این مهم با توجه به اینکه دشمنان با طراحی، گروه های تروریستی را هدایت کرده بودنند که مسئله ایجاد کنند اما با امنیت بسیار خوب و در سطح اعلا نتوانستند کوچک ترین خدشه ای برای انتخابات ایجاد نمایند.

وی افزود: بیش از 41 میلیون نفر در انتخابات ایران حضور داشتند و همه اینها بار دیگر با نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند که در هیچ جای جهان رقم های بالای 70 درصد برای حضور در انتخابات وجود ندارد.

جانشین سپاه نینوا گلستان انتخاب اصلح را موضوعی مهم از دیدگاه نیروهای ارزشی و وفایی عنوان و گفت: ما در انتخاب اصلح بر اساس تراز انقلاب اسلامی در قوه مجریه با توجه به شرایط و اصول و ارزش هایی که مد نظر انقلاب اسلامی بود به این هدف نرسیدیم .چرا نرسیدیم و چه اتفاقی افتاد؟

سرهنگ کریمی اول تاکید کرد: اینها را بایستی همه کسانی که اعتقاد به راه امام(ره) و مقام معظم رهبری دارند تحلیل کنند که چرا به این هدف نرسیدیم در صورتی که می دانستیم انتخابات این دوره رقابت بین دو تفکر بود.

به گفته وی؛ یک تفکر اندیشه انقلابی گری و تا پای جان پای آرمان ها و اصول انقلاب ایستادن بود و تفکر دیگر گرایش به سمت غرب بود که دیدگاه اول حرفش این بود که باید روی توانمندی های داخلی حساب باز کرد و به استعداد های داخلی توجه نمود چه مادی چه معنوی و دیدگاه دوم در یک کلام نگاهش به بیرون بود که در این انتخابات دیدگاه دوم به پیروزی رسید. لذا ما از آرمان ها دست برداشتیم یا مشکلی به وجود آمد؟

رئیس ستاد راهیان نور استان گلستان بیان داشت: ما خادمین شهدا می خواهیم آرمان های شهدا و روحیه انقلابی گری در جامعه حاکم و جاری شود در غیر اینصورت به این راه نمی آمدیم .نگاه شما با تمام سختی های پیش رو نگاه ارزشی است و می خواهیم این راه گم نشود و ادامه داشته باشد و این تفکر به نسل آینده منتقل گردد و در تلاشیم تا راه شهدا همیشه جلودار این نظام باشد و در هر صحنه ای همچون شهدا عمل کنیم پس چرا این اتفاق نمی افتد؟

سرهنگ کریمی اول افزود: چرا هرجا که آهنگ های آنچنانی پخش می شود جمع می شویم؟ چراجایی که بوی معنویت می دهد از آن گریزان شدیم؟ اگر این طور است پس چرا حرف از شهید می زنیم و نام شهدا را مصادره می کنیم ؟ به خودمان بیاییم.

وی با بیان اینکه در بعضی افراد ظاهرشان با باطن یکی نیست، گفت: بعضی ظاهرا حرفی می زنند که در باطن به آن حرف عمل نمی کنند .حرف از ولایت می زنند ولی گوش به فرمان ولایت نیستند چادر به سر می کنند اما اعتقادی به اندیشه فاطمه زهرا ندارند لباس پیغمبر بر تن می کنند اما دستوران آن را عمل نمی کنند و نگاهشان به سمت غرب است .

جانشین سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: قطعا با این نگاه با مشکل مواجه می شویم . آیا با این وضع می توانیم ادامه دهیم؟ باید به خودمان بیاییم باید به فکر آینده باشیم .

سرهنگ کریمی اول با اشاره به اینکه 16 هزار زائر را به راهیان نور بردیم اذعان کرد: بررسی کنید از این تعداد چقدر واقعا به جبهه اصول و ارزش های انقلاب اسلامی رای دادند؟ اگر مسیرمان اشتباست مسیرمان را عوض کنیم و اگر نه؛ جامعه مسیری را انتخاب کرده که این مسیر در سطح اسلام تکرار شده و جبهه حق مظلوم مانده به راهمان محکم تر از پیش ادامه دهیم لذا اگر این مسائل پیش رود در کدام جبهه خواهیم ماند آیا پای آرمان ها می مانیم ؟ آیا  با عنوان خادمین شهدا خواهیم ماند یا منفعت و مسائل روزمره مانند خیلی های دیگر ما را نیز از این راه جدا می کند؟

وی اظهار داشت: اگر جریان انقلابی، به ظاهر در انتخابات پیروزی نداشت نباید یاس و ناامیدی و سستی در دلمان ایجاد شود نباید ته دلمان خالی شود اتفاقا محکمتر از گذشته باید کار و تلاش کنیم.شکست ظاهری و یا عدم موفقیت ظاهری بایستی زمینه و بستر پیروزی های قوی تر را به وجود آورد .

رئیس ستاد راهیان نور استان گلستان در ادامه افزود: این روزها ترامپ در حال دوره گردی است گاو شیرده ای که خودش در انتخابات به عربستان گفته بود با قراردادهای میلیارد دلاری دارد می دوشد و گفت هر زمان شیرش تمام شود سرش را می بیریم.

سرهنگ کریمی اول خطاب به غرب زده ها گفت: ای کسانی که به غرب دل خوش کرده اید صحبت های چند روز گذشته ترامپ را خوب تجزیه و تحلیل کنید که در مورد ایران با توجه به این انتخابات بالای 70 درصد داشتیم و با توجه به شعار انتخاباتی آنهایی که پیروزی خود در انتخابات را نگاهشان به سمت غرب می دانند، حال ترامپ جواب اینان را داد و به صراحت گفت همه باید بر علیه ایران بسیج شویم.

وی تصریح کرد: ترامپ دقیقا در کشورهایی رفت که با انقلاب اسلامی دشمن بودند عربستان مرکز وهابیت و تکفیری و فلسطین اشغالی مرکز تروریست جهان لذا باید توجه کنیم که مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود تکرار کردند که آمریکا غیر قابل اعتماد است ملت ایران و دولتمردان ایران گول غرب و لبخندهای آن را نخورندکه غرب تا ما را از بین نبرد از مشکلات ما گره گشایی نخواهد کرد.

جانشین سپاه نینوا گلستان در بخش دوم سخنان خود خطاب به خادمین اظهار داشت: خدا را شاکریم بابت اینکه جوانانی داریم که اعتقاد به راه و اندیشه شهدا دارند و وقتشان را در این راه می گذارند چه مسئولین خادمین چه خود خادمین و همه عزیزان که در این عرصه زحمت می کشند از همه ممنونیم .

سرهنگ کریمی اول افزود: ما خادمین شهدا برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و  جلوگیری یاوه گویی های عده ای باید ارتباط شبکه ای با هم داشته باشیم که نبود این مسئله یکی از ضعف های ماست.

وی بیان داشت: در انتخابات گروه های رقیب در شبکه های مجازی همه به خوبی با هم در تبادل اطلاعات بودند  و بر ضد انقلاب بی وقفه کار می کردند ما باید شبکه ای فکری - اندیشه ای برای خود داشته باشیم با وجود این همه شبکه های میدانی موجود چرا به خوبی برای استفاده از این فضاهای سیاسی اجتماعی استفاده نکنیم؟

رئیس ستاد راهیان نور استان گلستان تصریح کرد: اگر کسی  به خود این جرات را داد و به شهدای حرم توهین کرد خادمین شهدا با استفاده از این شبکه ها آنقدر مطلب بگذارند تا دیگر جرات نکند در استان یا کشور حرفی بزند لذا ما چرا از این ظرفیت ها استفاده نمی کنیم ؟

سرهنگ کریمی اول تاکید کرد: به عنوان خادم شهدا باید پیام و اندیشه شهدا را منتقل کنید .گروه هایی مانند خادمین شهدا، راویان دفاع مقدس و ... کارشان تنها اختصاصی و تخصصی نیست بلکه هرجایی که به شهید و شهادت کوچکترین توهین شد ما باید واکنش نشان دهیم و آنان را بمباران مطلب کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشاالله خدا توفیق دهد تا همچنان پای آرمانها باقی بمانیم و این انقلاب  را به برکت خون شهدا و بصیرت انقلابی خود به صاحب اصلی اش تحویل دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها