خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه اسدآباد خبر داد

اجرای ۶٠ برنامه به‌مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از برگزاری ۶٠ برنامه فرهنگی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۳۳۷۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر۶٠ برنامه فرهنگی در شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

وی افزود: این تعداد برنامه در قالب ١۴ عنوان برنامه فرهنگی در طول هفته در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، مدارس، ادارات و بسیج محلات شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: دیدار مسئولان و بسیجیان با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و ویزیت رایگان از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: سرکشی از اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی، رژه خودرویی و موتوری، برگزاری ایستگاه صلواتی، اکران فیلم‌های دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری حلقه‌های صالحین با هدف تبیین دستاوردهای عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر و برگزاری جشن پیروزی حماسه خرمشهر در پایگاه‌های مقاومت نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به همین مناسبت در شهرستان انجام می‌شود.

مرادی همچنین از کوهپیمایی و پیاده‌روی کارکنان بسیج به مناسبت آزادسازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد و افزود: با همکاری بسیج پزشکی، طی این هفته تیم پزشکی به روستاها و مناطق محروم شهرستان به منظور ویزیت رایگان اعزام می‌شود.

وی در ادامه مسابقات عکس، نقاشی و خوشنویسی را از دیگر برنامه‌های درحال اجرا در شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: جمع‌آوری خاطرات رزمندگان، آثار و اسناد دوران دفاع مقدس به صورت فیلم و عکس، بازدید بسیجیان شهرستان از موزه دفاع مقدس همدان و حضور بسیجیان و مسئولان در نماز جمعه، خاطره‌گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در مدارس و پایگاه‌های مقاومت بسیج و غبارروبی مساجد در آستانه رمضان نیز در این شهرستان به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار