خبرهای داغ:
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری جشن آزاد‌سازی خرمشهر در آذربایجان‌غربی

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی از برگزاری جشن آزادسازی خرمشهر همزمان با سوم خرداد ماه در مناطق مختلف این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۳۳۹۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از سایت اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی، منوچهر زادعلی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر از دست متجاوزان بعثی قرار داریم، اظهار داشت: برای این ایام برنامه‌های مختلفی از جمله جشن‌های آزادسازی خرمشهر را تدارک دیده‌ایم که با مشارکت مردم نسبت به برگزاری آنها اهتمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم‌های بزرگداشت سوم خردادماه در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه هنرهای تجسمی، عکس و خوشنویسی در تکاب، مهاباد و میاندوآب برای بازدید شهروندان با همراهی هنرمندان برپا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی توزیع بیش از ١ هزار جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس در بین ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، رونمایی از کتاب‌های تازه‌ تألیف در حوزه دفاع مقدس و نقد کتاب نویسندگان استانی از جمله یادنامه زنان شهیده و ... را از جمله برنامه‌‍‌های تدارک دیده برای این ایام برشمرد.

وی با اشاره به اجرای نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای با موضوع مقاومت و پایداری در شهرستان و برگزاری نشست فرهنگی، ادبی و هنری با موضوع «ایثار، شهادت، جهاد و پایداری» در شهرستان‌ها و مرکز استان، بیان داشت: برای زنده نگه داشتن فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی از این قبیل فرصت‌ها باید استفاده حداکثری به عمل آورده سپس برنامه‌های مفید و مختلفی به مرحله اجرا گذاشت.

زادعلی برگزاری جشن آزادسازی خرمشهر در مساجد سراسر استان با مشارکت دبیرخانه نظارت بر کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این برنامه‌ها با محوریت مساجد در اکثر نقاط استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا آحاد مردم برای حضور حداکثری در این محافل دینی جذب شوند.

ارسال نظرات