خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

در سوم خرداد 61 امید استکبار به یاس تبدیل شد

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی گفت: امید استکبار برای رسیدن به اهدافش در ایران با عملیات غرورآفرین بیت المقدس ناکام ماند.
کد خبر: ۸۸۶۳۳۹۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی ضمن قدردانی از حضور مردم شهید پرور شهرستان در انتخابات 96 که به حق با حضورشان مشت محکمی به دهان ابرقدرتهای جهان زدند.

سرهنگ پاسدار محمدباقرعلایی افزود: این حضور برگ زرینی شد در تاریخ ایران که امید تازه ‌ای به هواداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان بخشید و مایه یأس دشمنان و مصونیت، اقتدار و عزت ایران گردید.

وی در ادامه با اشاره به سالروز فتح خرمشهر، سوم خرداد را روز مقاومت ملی و ایثار و پیروزی عنوان کرد که این از خود گذشتگی ایرانیان برای مردم منطقه در برابر نظام سلطه و صهیونیسم جهانی و فتنه‌های تروریستی و جنگ افروزانه داعش و آل سعود علیه ملت‌های عراق، سوریه و یمن الگو و اسوه شناخته شده است.

فرمانده سپاه خوی، سوم خرداد را نماد تاثیر سرنوشت ساز وحدت و همدلی و همزبانی در دست یابی به اهداف بالا در برابر دشمنان عنوان و خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر پس از 1.5 سال اشغالگری و جنایت‌آفرینی ارتش بعث صدام و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن نشان دهنده عزم اراده ، ایمان الهی و اندیشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و ملی است.

این مقام مسئول با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای اسلام علی الخصوص شهدای عملیات بیت المقدس اظهار داشت: سپاه خوی به همراه بسیجیان دریادل برای پاسداری از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و مقابله با تهدیدات بیگانگان و قدرت های شیطانی آمادگی کامل را دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار