مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: با بهره برداری از 55 روستای در دست اقدام میزان بهره مندی خانوارهای روستایی میانه از 71 درصد به 86 درصد افزایش می یابد.
کد خبر: ۸۸۶۳۴۲۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی افزود: هم اکنون 159 روستای شهرستان میانه با 15616 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی ادامه داد: گازرسانی به 55 روستای دیگر در دست اقدام می باشد که با پایان گاز رسانی به این روستاها درصد بهره مندی خانوار روستایی میانه به بیش از 86 درصد خواهد رسید.

دینی با بیان اینکه روستاهای میانه تا چند سال پیش جزو مناطق کم برخوردار از لحاظ گازرسانی بود اظهار داشت: 34 روستای دیگر این شهرستان در مرحله انتخاب پیمانکار و 80 روستا در مرحله مطالعه برای گاز رسانی است.

وی یادآور شد: با توجه به افزایش تعداد مشترکین گاز طبیعی میانه و برای تأمین گاز پایدار و مستمر و گاز رسانی به مراکز تولیدی و صنعتی، در سال گذشته با بهره برداری از ساخت ایستگاه تقلیل فشار میزان گاز ورودی این شهرستان از 50هزار متر مکعب در ساعت به 100 هزار متر مکعب در ساعت افزایش یافت.

وی تصریح کرد: این شرکت آمادگی دارد در اسرع وقت نسبت به راهنمایی و تأمین گاز متقاضیان و سرمایه گذاران در صنایع جدید در این شهرستان اقدام کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها