خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مینودشت؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مینودشت رمضان را ماه برکت، رحمت و مغفرت عنوان و گفت: این ماه، ماه خدا و مهمانی امت پیامبر(ص) است.
کد خبر: ۸۸۶۳۴۵۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام محمد مظفری ضمن تبریک فرا رسیدن ایام معنوی و پر خیرو برکت ماه مبارک رمضان گفت : رمضان در لغت "رمضاءبه معنای شدت حرارت گرفته شده است و به معنای سوزاندن می باشد.

وی افزود: چون در این ماه گناهان انسان بخشیده می شود به این ماه مبارک رمضان گفته می شود.پیامبر اکرم)ص( فرمودند:ماه رمضان به این نام خوانده شده است زیرا گناهان را می سوزاند.

حجت الاسلام مظفری با اشاره به این حدیث پیامبر اکرم )ص (که می فرمایند"ای مردم ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت بر شما روی می آورد"افزود: ماهی که نزد خدا از همه ماه ها برتر و روزهایش بر همه روزها و شب هایش بر همه شب ها و ساعتش بر همه ساعات برتر است ماهی که شما در آن به مهمانی خدا دعوت شده و مورد لطف او قرار گرفته اید،نفس های شما در آن تسبیح و خوابتان در آن عبادت عملتان در آن مقبول و دعایتان در آن مستجاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مینودشت اظهار داشت : این ماه در روایات اسلامی ماه خدا و مهمانی امت پیامبر(ص) خوانده شده است و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانی پذیرایی می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم )ص(می فرماید ماه رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان ماه امت من.هر کس همه این ماه را روزه بگیرد بر خدا واجب است که همه گناهانش را ببخشد و بقیه عمرش را تضمین کند و او را از تشنگی و عطش دردناک روز قیامت امان دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها