خبرهای داغ:
رای این تعداد چه تاثیری در نتیجه انتخابات می توانست داشته باشد؟
حسن روحانی در نشست خبری اول خرداد 96 اعترافی کرد که بی شک اکثر روزنامه ها و رسانه های همسو با دولت به آن نخواهند پرداخت و اکنون نیز بعضی ها این قسمت از سخنان او را سانسور کرده اند. او صراحتا گفت که حق بسیاری از مردم را ضایع کرده است و صدها صفحه فیلم و مستنداتی که مردم در روز انتخابات تهیه کرده بودند و حالا در قالب تخلف مطرح میشود.
کد خبر: ۸۸۶۳۴۵۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
به گزارش حبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از 598 حسن روحانی در نشست خبری اول خرداد 96 اعترافی کرد که بی شک اکثر روزنامه ها و رسانه های همسو با دولت به آن نخواهند پرداخت و اکنون نیز بعضی ها این قسمت از سخنان او را سانسور کرده اند. او صراحتا گفت که حق بسیاری از مردم را ضایع کرده است و صدها صفحه فیلم و مستنداتی که مردم در روز انتخابات تهیه کرده بودند و حالا در قالب  تخلف مطرح میشود، در یک جمله خلاصه کرد: "بسیار خوشحالم که میتوانم از طریق رسانه های جمعی با ملت بزرگ ایران صحبت کنم، ملت بزرگی که بزرگترین حضور خود را در انتخابات به نمایش گذاشت، 42 میلیون جمعیت که اگر میتوانستند همه آنهایی که  در صف بودند رای آنها را اخذ کنند، انتخابات ما به حدود 45 میلیون رای میرسید"



این یعنی شخص حسن روحانی میگوید بخاطر نابسامانی های روز انتخابات و نبود تعرفه و سایر مسائل، با توجه به اینکه تعداد کل آرا 41،220،131 رای بوده است؛ حق حدود 4میلیون نفر از مردم ایران برای تعیین سرنوشت خود پایمال شده است. فقط جالب است که میگوید "اگر  میتوانستند همه آنهایی که در صف بودند رای آنها را اخذ کنند" و نمیگوید "اگر  میتوانستیم"...باز هم تقصیر دیگران است!
 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها